. ili: Cikgu Hanif, Selamat Hari Bapa!
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Monday, June 20, 2011

Cikgu Hanif, Selamat Hari Bapa!

Requested Special Post!♥
Istimewa khas buatmu!♥

Cikgu Hanif

SELAMAT HARI BAPA!

Cikgu, tak perlu tunggu hari bapa baru nak selamatlah...
Saya ucapkan sekali lagi semua selamat yang ada, ea?
Selamat hari jadi,
Selamat hari guru,
Selamat dunia akhirat,
Selamat Sirajuddin. Ooops? :b

Paling penting,
Selamat pagi petang malam sejahtera, cikgu!
Selamat mengajar kami semua (6A3 2011) ea, cikgu?
Tak lama dah kami semua ni...
Lepas STPM nanti, ketemu jua kita di Facebook!
Nantikan kemunculan saya tau, cikgu! Jangan ignore friend request tolak permintaan saya untuk menjadi rakan Facebook cikgu tau nanti :b

Okay, saya sudah lari tajuk.
Penegasannya di sini ialah; Selamat Hari Bapa! ( :
Kami semua sayang cikgu! :D

6A3 2011 ♥ Cikgu Hanif!

Cikgu, gambar cikgu saya ciplak di Facebook cikgu.
Jangan marah, ea...
Huhuhu...

Wakil Sirajuddin 6A3;
ilishaheera.
Cikgu, sebarang pertanyaan boleh dilakukan di sini; Klik sini!

2 comments:

CherryAppleBaum said...

ili! hehehe ku tunggu mu di fb jua

ilishaheera said...

11 Januari 2012!